19 de juliol del 2013

NEW ONEGRAPHICGIRL

Fa molt que no escrit, ho sé... però ha començat la temporada aquí i tot plegat s'ha anat embolicant més del que em pensava!

Com us vaig adelantar aquí ja estem al nou local, un nou espai que amb 1 dia i mig de bogeria vam personalitzar. I dic vam perquè els meus pares (uns solets que van fer 150km per traslladar mobles, escombrar, organitzar roba, tornar a escombrar, etc...), l'Abel (el meu xicot i una màquina en instal·Lacions elèctriques), l'Edgar (el cunyat que mai renega i és un "SI" a tot), en Marc i la Julie (els amics que van donar suport visual i cafetero)...

Doncs tots aquests i menda lerenda, som els responsables d'aquest dia i mig que va semblar una setmana sencera. A tots vosaltres, mil gràcies de veritat, no sé què hagués fet sense la vostra ajuda incondicional!

Ja aquí i gairebé acomodada del tot, us presento el nou espai (siiii, el sofà també hi és!!!) però no per això vull deixar de veure les vostres cares en viu i en directe al carrer Doctor Callís número 18 de Cadaqués!






Have a happy summer! ;)



2 comentaris:

  1. quines ganes de venir!!! té molt bona pinta. Enhorabona crack!!! molts petonets de la família Bolet :P

    ResponElimina
    Respostes
    1. i jo de que vingueu a veure-la!!!! un petonet boniqueta meva!!!!

      Elimina